Nieuwe website, nieuw logo!

gepubliceerd op 15 september 2015

Met een vlot nieuw logo en een frisse website kunnen wij de komende jaren weer vooruit. Ons nieuwe logo bestaat uit een vrolijk kroontje met een orkest en een swingende dirigent. Dit beeldt uit waar wij voor staan: met veel plezier samen muziek maken.

De strepen onderaan het logo refereren aan een notenbalk en naar de grachten van de stad Delft. De kleuren koninklijk blauw en goud geel uit het vorige logo zien we in frisse vorm terug.

Koninklijk kroontje

De KHD is een vereniging met historie. Dit laten wij terugkomen in het logo met het kroontje. Deze verwijst naar het ‘koninklijk’ van de Koninklijke Harmoniekapel Delft.

Website op de schop

Naast het nieuwe logo, hebben wij ook onze website helemaal vernieuwd. Alles is onder de loep genomen. De website is gebouwd in een nieuw systeem, waarbij de vormgeving natuurlijk aansluit op het nieuwe logo. Ook de teksten zijn grotendeels vernieuwd en herschreven.

Door eigen leden!

Het logo en de website zijn helemaal ontworpen en gemaakt door onze eigen leden. We hebben veel kennis en expertise in huis, hier zijn wij maar wat trots op!

Eerste prijs sponsorfietstocht!
VARA-docu De Strijd!