Eerste prijs sponsorfietstocht!

gepubliceerd op 01 oktober 2015

Ook verkleden kunnen wij als de beste! Op zondag 20 september heeft een groep van zo’n 20 KHD-ers meegedaan met de jaarlijkse Rabobank sponsorfietstocht. Met verkleedactie, die wij hebben gewonnen!

De Rabobank doneert voor ieder lid van een vereniging dat de 30-, 60- of 80-kilometer lange fietstocht volbrengt een bedrag aan de clubkas. Dat is dus een leuke en sportieve manier om wat extra’s voor de KHD te verdienen!

De KHD houdt van Hollandsche producten

Ook was er dit jaar weer een verkleedactie, deze keer met het thema Ik hou van Holland. De KHD heeft hier invulling aangegeven met het motto De KHD houdt van Hollandsche producten. Iedere fiets was versierd met allerlei typische producten uit Nederland. Van stroopwafels, koekhappen en hutspot tot tulpen, schaatsen en een heus spruitjesschaatspak!

Twee eerste prijzen

Met deze bonte creaties hebben wij wederom de eerste prijs van de verkleedactie gewonnen! En dat is nog niet alles, want de zoon van onze baritonspeler Winfred, Thijmen (helemaal in het oranje op de foto hieronder), heeft met zijn fiets versierd met pepermuntjes, stroopwafels en gladiolen de prijs voor de mooist versierde fiets gewonnen!

Aan de Rabobank en alle fietsers die hebben meegedaan, hartstikke bedankt en tot volgend jaar!

Queen Symphony
Nieuwe website, nieuw logo!