Samenwerken

Wij organiseren graag leuke concerten en evenementen met andere partijen binnen en buiten Delft. Bijvoorbeeld met culturele partners, maar ook met andere (maatschappelijke) organisaties of bedrijven. We organiseren regelmatig optredens met bedrijven als WestCord Hotel Delft, Restaurant LEF, Café Belvedère en evenementenorganisatie De Burgemeesters. Ook werken we regelmatig samen met locaties als de Oude en Nieuwe Kerk Delft en Theater de Veste.

We kunnen al terugkijken op vele mooie samenwerkingen. Zoals de Queen Symphony Delft waar we samen optraden met het koor van Krashna Musika en Kamerkoor Delft Blue. Maar ook de productie ‘Scrooge in Harmony’ samen met Musicalgezelschap RITS en Het Rode Kruis. Of de manifestatie ‘De laatste trein’ om afscheid te nemen van het spoorviaduct in Delft. Verder speelden we met ensembles op onder andere de Nieuwjaarsborrel Delft, TEDxDelft, bij True Blue Delft en de bibliotheek DOK Delft.

Heb je een mooi idee om samen iets te organiseren? Of wil je ons op je (Delftse) evenement? Je kunt ons altijd een berichtje sturen via info@harmoniedelft.nl.

Jouw bedrijf en de KHD

Wij kunnen de naam van jouw bedrijf onder de aandacht brengen tijdens onze concerten en evenementen. Verder kunnen wij natuurlijk ook een spetterend optreden verzorgen op muzikaal gebied voor klanten, werknemers of relaties. Bijvoorbeeld een concert van de Kapel of de Kleine Harmonie, of een optreden van een van onze swingende ensembles.

Bedrijven kunnen zich als partner aan ons verbinden voor een heel jaar of voor een specifiek concert of evenement. Daarnaast zijn wij ook altijd blij met sponsors die ‘in natura’ hun bijdrage leveren. Denk hierbij aan concertzalen, aankleding en technische ondersteuning.

Wil je meer informatie over de mogelijkheden voor samenwerking? Of wil je ons op je (Delftse) evenement? Je kunt ons altijd een berichtje sturen op info@harmoniedelft.nl.

Bedankt

Wij zijn erg blij dat verschillende bedrijven met ons willen samenwerken of ons willen sponsoren! Hierdoor kunnen wij samen blijven repeteren, nieuwe instrumenten aanschaffen en concerten organiseren. Onderstaande bedrijven: bedankt!