Projectzangers en -muzikanten gezocht voor symfonie Planet Earth

gepubliceerd op 08 april 2023

Op zaterdag 11 november 2023 voert de Koninklijke Harmoniekapel Delft de symfonie ‘Planet Earth’ van Johan de Meij uit. In dit epische meesterwerk van ruim 50 minuten wordt ons symfonische blaasorkest aangevuld met een 6-stemmig dameskoor (circa 60 zangers), een groep lage strijkers (celli en contrabassen), piano en harp. Voor die aanvullingen zoeken we enthousiaste zangers en muzikanten.

Het concert vindt plaats in het Groot Auditorium van de Aula van de TU Delft. We mikken op een volle zaal, met ongeveer 600 tot 800 mensen in het publiek. Op deze avond brengen we met z’n allen een muzikale ode aan onze mooie planeet. We worden daarbij ondersteund door een inspirerende spreker, indrukwekkende filmbeelden en middelbare scholieren die hun klimaatkunstwerken presenteren.

Heb jij zin om mee te doen met dit muzikale avontuur? Laat het ons weten. In onze projectbrief vind je meer info over het project, onder andere de belangrijkste data.

Meteen aanmelden? Dat kan natuurlijk ook. Ga dan naar ons digitale aanmeldformulier.

Alvast een voorproefje?

Luister de hele symfonie hier (of klik er een beetje doorheen):

Programma Uitzwaaiconcert
Kerstconcert Delft