Terugkijken op Brel & Brass

gepubliceerd op 22 maart 2017

Micheline van Hautem toert met het concert ‘Brel & Brass’ door het hele land, samen met bastrombonist Jos Jansen. In elke plaats spelen ze samen met een ander orkest. In Delft en in Voorburg hadden wij de eer om met Micheline en Jos op te treden. We kunnen terugkijken op twee geweldige concerten!

Micheline Van Hautem wordt sinds het verschijnen van haar album ‘Songs of Jacques Brel’ gezien als een van Europa’s beste Brel-vertolkers. Voor de pauze speelden wij ons eigen programma, met onder andere ‘An American in Paris’ en ‘Paris Sketches’. Na de pauze was de beurt aan Micheline en Jos en zorgden wij voor de begeleiding.

Op 28 januari was voor ons de primeur van Brel & Brass, in Theater de Veste. In een bijna uitverkochte zaal was het enthousiasme voor de voorstelling groot. Ongeveer 25 muzikanten van ons 75-koppige orkest konden het concert nog een keer uitvoeren in Theater Ludens in Voorburg op 24 februari. Dit theater was helaas niet groot genoeg voor het hele orkest, maar ook met een kleine afvaardiging was het een succes.

Op groots avontuur met de KH
Slagwerkers gezocht