HaFaBra Try-out Concert

gepubliceerd op 09 oktober 2016

Op 9 oktober 2016 heeft de Koninklijke Harmoniekapel Delft deelgenomen aan het HaFaBra Try-out Concert in Zaandijk. Samen met Fanfare Onderling Genoegen uit Krommenie en Brassband De Spijkerpakkenband uit Opsterland werd er fantastische muziek ten gehore gebracht in het Saenredamcollege in Zaandijk.

Voor Fanfare Onderling Genoegen en Brassband De Spijkerpakkenband was dit een try-out concert voor hun concoursdeelname volgende maand in Zaandam. Op 12 november is het eerst de beurt aan De Spijkerpakkenband, een dag later op 13 november moet Fanfare OG zich van haar beste kant laten zien.

De KHD wenst beide orkesten veel succes tijdens hun concoursdeelname en bedankt de organisatie van dit try-out concert van Fanfare OG voor de uitnodiging. Wij hebben genoten!

Bekijk hieronder een aantal foto’s van het concert. Dank aan Yvonne Zwart voor de mooie collage.

Jubileumconcert Kleine Harmonie
In de prijzen bij de Rabobank SFT