In de prijzen bij de Rabobank SFT

gepubliceerd op 04 oktober 2016

Op 25 september 2016 heeft wederom een groot aantal leden van de KHD meegedaan met de Rabobank Sponsorfietstocht. Dit jaar was het thema “40 jaar Kleine Harmonie”. Daarom zijn wij geheel in stijl van onze Kleine Harmonie – in het rood/zwart – op de fiets gestapt. En met succes! Niet alleen hebben wij met een grote groep geld opgehaald voor de vereniging, we zijn ook nog eens in de prijzen gevallen!

We zijn namelijk op de tweede plek in de verkleedactie geëindigd. De mooie outfits en vrolijk uitgedoste fietsen zijn dus niet voor niets geweest.

En dat is nog niet alles, want we hebben zelfs de eerste plek behaald in de Twitter-actie! Met deze prijzen hebben we een mooi bedrag in de wacht gesleept.

De KHD wilt graag de organisatie van de Rabobank Sponsorfietstocht bedanken voor de wederom fantastische dag (en het weer!). Tot volgend jaar!

HaFaBra Try-out Concert
Concertreis naar Zeeland!