KH zoekt nieuwe leden!

gepubliceerd op 07 juni 2016

De Kleine Harmonie, die dit jaar haar veertigste verjaardag viert, is op zoek naar nieuwe leden. In dit gezellige orkest is met name plek voor lage blaasinstrumenten en slagwerk, maar ook als je een ander instrument speelt, ben je van harte welkom! Nieuwsgierig? Kom dan eens langs bij onze repetities op donderdagavond!

De Kleine Harmonie is een van de twee orkesten van de Koninklijke Harmoniekapel Delft. Het orkest bestaat op dit moment uit ongeveer 35 leden. Samen toegankelijke en gevarieerde muziek maken is het doel.

Het orkest werd in 1976 opgericht als leerlingenorkest van de Kapel, het andere harmonieorkest van de vereniging. Tegenwoordig is de Kleine Harmonie actief als een zelfstandig, volwaardig harmonieorkest dat zich vooral richt op het lichtere repertoire, maar dat ook graag nieuwe muzikale uitdagingen aangaat. Het orkest staat onder de enthousiaste leiding van Carel Piguillet, die zelf ook als trombonist bij de Kapel speelt. Dit jaar bestaat het orkest veertig jaar. Door het jaar heen wordt hier op verschillende momenten aandacht aan besteed, met als hoogtepunt het lustrumconcert op 20 november.

Dus: speel je een blaasinstrument of slagwerk en heb je zin om met andere muzikanten een interessante en gezellige uitdaging aan te gaan bij de leukste muziekvereniging van Zuid-Holland? Kijk dan bij de informatie over hoe je kunt meespelen en kom een keertje langs. Graag tot dan!

Concertreis naar Zeeland!
Brel & Brass