Vrienden van de KHD

Word vriend van de KHD

Als vriend van de KHD blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen binnen onze vereniging en ontvang je ieder jaar korting bij geselecteerde concerten. Vanaf 20 euro per jaar ben je al vriend van de KHD.

Door jouw financiële bijdrage kunnen wij:

• investeren in de kwaliteit van onze orkesten met goede dirigenten
  • nieuwe instrumenten en muziek aanschaffen
  • bijzondere concerten blijven organiseren

Hoe werkt het? Aan het begin van ieder kalenderjaar ontvang je een betalingsherinnering, na betaling van tenminste 20 euro ben je het hele jaar vriend van de KHD. Je ontvangt korting op geselecteerde concerten, jaarlijks ten minste 1 keer voor een concert van de Kapel en 1 keer voor een concert van de KH. De hoogte van de korting en hoe deze te verzilveren staat in de nieuwsbrief die je als vriend van de KHD circa 4x per jaar ontvangt. Als je niet meer deel wil nemen, kan je dit doorgeven aan de secretaris.

Natuurlijk zijn ook eenmalige donaties van harte welkom.

Alvast bedankt voor je steun!