KH Najaarsconcert

16 november 2024

De Kleine Harmonie Delft speelt een herfstig najaarsconcert! Wij zullen op zaterdagavond 16 november, in de Stanislaskapel te Delft, zorgen voor een hartverwarmende avond!

In een onstuimige wereld, of gewoon omdat het af en toe hard regent, kan muziek troost bieden! De Kleine Harmonie Delft speelt daarom muziek die hoop, troost en geluk biedt. Van oa. de klassieke Peer Gynt Suite #1 van Evard Grieg en The Suite from The New World van Antonín Dvořák, tot Grace Kelly van Mika en Music van John Miles, er is voor ieder wat wils!

De muziek zal begeleid worden met bijpassende poëzie van Dichtbij Ilja. Deze zullen worden opgedragen door Diana Duijvestijn. Zoals altijd staat op muzikaal gebied De Kleine Harmonie onder leiding van Carel Piguillet. De Kleine Harmonie Delft is onderdeel van de vereniging Koninklijke Harmoniekapel Delft.

Het concert vindt plaats in de Stanislaskapel: Westplantsoen 71 te Delft. Inloop is op zaterdag 16 november vanaf 19:30, waarna we om 20:00 met de muziek en gedichten beginnen! Tickets zijn vanaf nu te verkrijgen (op=op!): €12,50 voor volwassen en €5,- voor kinderen t/m 12 jaar. De locatie is goed te voet / op de fiets bereikbaar, mocht je met de auto komen zal je even goed moeten zoeken voor een plekje. In de buurt zelf (Hof van Delft) is het betaald parkeren. Aan de andere kant van de Prinses Beatrixlaan (Voordijkshoorn) kan je gratis parkeren.

Kom naar ons luisteren en vergeet even de regen, wind en onrust in de wereld. Dan zal je worden ondergedompeld in muzikale én bijpassende poëtische hoop, troost en geluk!