Duoconcert met Concordia Beltrum

20 oktober 2024

De Kapel is in volle voorbereiding op het concertconcours in Veldhoven. In het weekend van 18 tot en met 20 oktober zitten we in het oosten van het land voor een repetitieweekend. We sluiten het repetitieweekend in stijl af, met een fijn concert. Daarvoor zijn we te gast bij muziekvereniging Concordia uit Beltrum.

Het concert is op zondag 20 oktober en begint om 14.30 met het harmonie-orkest van Concordia. Zij spelen onder andere Evolutions van Alfred Reed, Danzon no.2 van Marquez en de virtuoze euphoniumsolo Pantomime van Philip Sparke. Daarna speelt de Kapel voor het eerst het volledige concoursprogramma. We beginnen met Zueignung van Richard Strauss, gevolgd door Capriccio (Christiaan Janssen) en het indrukwekkende A Brussels Requiem (Bert Appermont).
Het concert vindt plaats in Muziekcentrum Borculo (Haarloseweg 7, Borculo).

Bent u in de buurt? Kom dan zeker langs! Kaarten zijn verkrijgbaar aan de deur.