Jong KHD bij de Herbergier

16 juni 2024

Jong KHD keert op 16 juni om 14:00 uur terug naar de Herbergier in Delft. Vorig jaar hebben we hier al een leuk concert in de tuin mogen verzorgen en dit is heel goed bevallen. Zowel bij het orkest, maar natuurlijk veel belangrijker, ook bij de bewoners. Daarom komen we graag nog een keer muziek maken!

Concert

Muziek voor iedereen, leuk om te spelen, soms moeilijk, soms iets makkelijker voor onze jongste muzikanten. Jong KHD is veelzijdig en speelt allerlei soorten muziekstukken.

De beste film tunes van Harry Potter, Shrek, Pirates of the Caribbean of Tarzan. Maar ook swingende popnummers als Sofia. Lachende gezichten zijn gegarandeerd. De bewoners staat een leuke muzikale middag te wachten!

De Herbergier

De Herbergier is een woonplaats voor mensen die niet meer zelfstandig kunnen wonen. Met de zorg en begeleiding van de medewerkers van de Herbergier wonen deze huisgenoten samen op een zo gewoon mogelijke manier. U vindt meer over de Herbergier op hun website.

Muziek is een verbinder. Een taal die iedereen spreekt. De KHD vindt het daarom heel mooi om de muziek tot in de tuin (of huiskamer mocht het regenen) van de Herbergier te brengen.