Lustrumconcert KH

28 oktober 2023

Een lustrumjaar is een goede gelegenheid om echt groots uit te pakken. De Kleine Harmonie zal samen met 2 topsolisten, te weten Gregor Bak (bekende Delftse pianist) en Koen Stapert (1e violist van Het Nederlands Philharmonisch orkest) een prachtige happening verzorgen in Het Prinsenhof in Delft.

Hierbij zal het 140 jarig jubileum van de Koninklijke Harmonie Delft centraal staan, waarbij de belangrijkste gebeurtenissen van de vereniging zijn voorzien van bijbehorende filmmuziek. Dit start bij de eerste ‘stomme’ film en gaat langs Schindlers list uit de 2e WO tot de nieuwste Indiana Jones deel 5 uit 2023. Dit is een gebeurtenis die je niet mag missen.

Locatie: Prinsenhof Delft

Uitverkocht!

De kaartverkoop voor het lustrumconcert van de KH is uitverkocht. Een mooie opmaat voor een prachtige avond.