Circus Triomfantelijk

01 juli 2023

Dames en Heren, Jongens en Meisjes, De Koninklijke Harmoniekapel Delft presenteert jullie Circus Triomfantelijk!

Dit jaar bestaat de KHD 140 jaar en dat kunnen zij niet voorbij laten gaan zonder een triomfantelijk feestje. Circus Triomfantelijk wordt een vrolijk familieconcert waarbij je verrast wordt door allerlei muziek die het circus te bieden heeft; met clowns, olifanten en de sierlijke acrobaten door de circuspiste. Het wordt een muzikaal circus.

De Koninklijk Harmoniekapel Delft is een bruisende muziekvereniging met drie mooie orkesten - de Kapel, de Kleine Harmonie en sinds dit jaar ook Jong KHD. In totaal hebben we meer dan 130 leden die samen mooie muziek maken op verschillende niveau's en bovenal veel plezier maken met muziek. Tijdens Circus Triomfantelijk kun je gaan genieten van alle drie de orkesten. Dus zet 1 juli alvast in jullie agenda om te gaan genieten van dit circus.

• Datum: 1 juli, aanvang 15:00
  • Locatie: Hal015 Delft