Vriendjes- en vriendinnetjesrepetitie Jong KHD

14 juni 2023

Jeugdorkest Jong KHD organiseert op woensdag 14 juni een vrienden- en vriendinnenrepetitie!

De open repetitie is voor iedereen die wil kijken hoe het eraan toe gaat in een orkest. Het maakt niet uit of je al een instrument speelt, iedereen is welkom. Je kunt meespelen maar ook gewoon kijken en luisteren. Hoe meer muzikanten, hoe toffer het orkest wordt. Dus neem al je vrienden en vriendinnen mee die een instrument spelen, maar ook je klasgenoten, vrienden van de scouting, van je voetbal- of hockeyclub die dat wel eens willen proberen.

• Datum: Woensdag 14 juni
  • Tijd: 18.30 - 19.30 uur, inloop vanaf 18.15 uur
  • Meenemen: je instrument, muziekstandaard (als je die hebt)
  • Aanmelden: niet nodig (mocht je ons toch even willen spreken kan dat via jongkhd@harmoniedelft.nl of Whatsapp)

• 18.15-18.30 Inloop en welkom door Hannah en Olivia
  • 18.30-18.45 Start repetitie onder leiding van Jarmo, de dirigent
    We spelen Party Rock Anthem en laten Disney Film Favorites horen.
  • 19.00-19.15 Mini-maestro Wie durft net als Jarmo te dirigeren?
  • 19.20-19.30 Je kunt je vragen stellen, nog wat kletsen of een instrument proberen

Lijkt het je na deze repetitie leuk om samen te spelen in een echt orkest? Kom dan gezellig nog eens mee spelen om te zien of het wat voor je is.

Repetitie

We repeteren iedere woensdagavond in het Stanislascollege aan de Krakeelpolderweg in Delft, van 18.30 - 19.30 uur. Samen met de andere muzikanten ga je de tofste stukken spelen. Wat dacht je bijvoorbeeld van een Disney medley, Party Rock Anthem, PokeĢmon en The Avengers? Wij zorgen voor de bladmuziek, jij hoeft alleen je instrument en muziekstandaard als je die hebt mee te nemen.