Games in Concert

14 mei 2022

Games in Concert is een interactief concert van de Kleine Harmonie waar jij kan gamen op de klanken van je favoriete gamemuziek!

Het wordt een grote spelshow waar jij als publiek de kans krijgt om te gamen tijdens het concert! De spellen die voorbij komen variëren van populaire telefoonspellen tot klassieke computergames en ouderwetse klassiekers, zoals Tetris, Minecraft en Super Mario. De verschillende publieksteams strijden tegen elkaar om de eeuwige roem te veroveren.

De Kleine Harmonie is een onderdeel van De Koninklijke Harmoniekapel Delft. Door de jaren heen is het orkest uitgegroeid tot een orkest van ruim 50 muzikanten. De niet meer zo “Kleine” Harmonie is een gezellig orkest, bestaande uit een mix van diverse leeftijdsgroepen, die samen met plezier gevarieerde en toegankelijke muziek willen maken.

Het muziekevenement vindt plaats op 14 mei in Theater de Veste. In de middag zal er van 16:00 - 17:00 een kortere kindervoorstelling zijn en in de avond is er een grote show vanaf 20:15.

De kaarten zijn te koop via de site van Theater de Veste.

Kijk voor meer informatie op onze speciale Games in Concert website.